№ |
Дата правядзення |
Форма правядзення |
Тэма паседжання, пытанні для абмяркавання |
Адкказны |
1 |
верасень |
Інструктыўна-метадычнае паседжанне |
Тэндэнцыі развіцця адукацыі ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацы, актуальныя праблемы і шляхі іх вырашэння па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыклу ў 2023/2024 навучальным годзе 1.Аналіз работы ВМА за 2022/2023 навучальны год. 2.Зацвярджэнне плана работы ВМА на 2023/2024 навучальны год. 3.Аналіз выпускных экзаменаў.4. Вынікі рэспубліканскіх кантрольных работ як інфармацыйная аснова ўдасканалення адукацыйнага працэсу. 5.Сумоўе па каляндарна-тэматычным планаванні, праграмах факультатыўных заняткаў. |
Рагачэвіч С.В. |
2 |
снежань |
Семінар- практыкум |
Выкарыстанне візуалізацыі вучэбнай інфар-мацыі для актывізацыі вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў на вучэбных занятках пры-родазнаўча-матэматычнага цыклу 1. Актывізацыя вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў на вучэбных занятках прыродазнаўча-матэматычнага цыклу з дапамогай візуалізацыі вучэбнай інфармацыі. 2. Выхаваўчы патэнцыял урокаў прыродазнаўча-матэматычнага цыклу. |
Паўловіч А.К. Рагачэвіч С. В. |
3 |
люты |
Творчая дыскусія |
Арганізацыя вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў пры вывучэнні вучэбных прадметаў прыродазнаўча-матэматычнага цыклу з выкарыстаннем развіццёвага інфармацыйна-адукацыйнага асяроддзя 1.Арганізацыя вучэбна-пазнавальнай дзей-насці вучняў з выкарыстаннем развіццёвага інфармацыйна-адукацыйнага асяроддзя. 2.Сучасныя сродкі візуалізацыі на ўроках прыродазнаўча-матэматычнага цыклу. |
Папруга Д. У. Серык Г.Ф. |
4 |
красавік |
Круглы стол |
Мадэляванне сучаснага ўрока з выкарыстан-нем тэхнік візуалізацыі як аднаго са сродкаў рэалізацыі выхаваўчага патэнцыялу ўрока 1. Выкарыстанне тэхнік візуалізацыі як аднаго са сродкаў рэалізацыі выхаваўчага патэнцы-ялу ўрока.. 2.Арганізацыя вучэбнай дзейнасці вучняў пры падрыхтоўцы да выпускных экзаменаў. |
Кавалевіч Т. А. |
Кіраўнік ВМА С.В.Рагачэвіч