План
правядзення пасяджэнняў ВМА настаўнікаў I ступені агульнай сярэдняй адукацыі, настаўнікаў фізічнай культуры і здароўя, выхавальнікаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі, выхавальнікаў дашкольнай адукацыі
№п/п |
Дата правядзення |
Форма правядзення |
Тэма пасяджэння, пытанні для абмеркавання |
Адказны |
1. |
Верасень |
Метадычная нарада |
Арганізацыя адукацыйнага працэсу на Iступені агульнай сярэдняй адукацыі 1. Аналіз работы вучэбна-метадычнага аб'яднання за 2022/2023 навучальны год. 2. Зацвярджэнне плана работы вучэбна-метадычнага аб'яднання на 2023/2024 навучальны год. 3. Сучаснае нарматыўнае прававое, навукова-метадычнае і інфармацыйнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2023/2024 навучальным годзе. 4.Сумоўе па каляндарна-тэматычным планаванні, праграмахфакультатыўныхзаняткаў. 5. Аналіз рэкамендацый па выніках рэспубліканскіх кантрольных работ. |
Пігуль Н.П. |
2. |
Лістапад |
Метадычны дыялог |
Візуалізацыя вучэбнага матэрыялу як адзін са сродкаў фарміравання чытацкай адукаванасцi вучняў пачатковых класаў 1. Візуалізацыя вучэбнай інфармацыі як неад'емная частка працэсу навучання. 2. Выкарыстанне тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі на ўроках літаратурнага чытання для фарміравання чытацкай адукаванасцi вучняў пачатковых класаў. |
Пась В.П. |
3. |
Люты |
Круглы стол |
Выкарыстанне візуальных форм прадстаўлення вучэбнага матэрыялу ў працэсе навучання як сродак удасканалення самастойнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў пачатковых класаў, выхаванцаў дашкольнай адукацыі 1. Выкарыстанне візуальных форм прадстаўлення вучэбнага матэрыялу ў працэсе навучання матэматыцы з мэтай удасканалення самастойнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў пачатковых класаў. 2. Спосабы візуалізацыя вучэбнай інфармацыі ў сучасных вучэбных дапаможніках як эфектыўны сродак фарміравання прадметных і метапрадметных кампетэнцыйвучняў, выхаванцаў дашкольнай адукацыі пры навучанні матэматыцы. |
Пакуш Т.В., Балтушкіна В.У. |
4. |
Красавік |
Семінар-практыкум |
Актывізацыя вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў шляхам стварэння і выкарыстання ў адукацыйным працэсе кагнітыўных сродкаў візуалізацыі вучэбнага матэрыялу 1.Кагнітыўныя сродкі візуалізацыі вучэбнага матэрыялу. 2. Эфектыўныя спосабы актывізацыі вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў шляхам стварэння і выкарыстання кагнітыўных сродкаў візуалізацыі вучэбнага матэрыялу на ўроках беларускай мовы. 3. Выкарыстанне здароўезберагальных тэхналогій на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі. |
Пігуль Н.П., Лукашэвіч Т.М. |
Кіраўнік ВМА ______ Н.П. Пігуль